Mijn afspraken
In het patiëntenportaal bij ‘Afspraken’ onder ‘Afspraken die gaan komen’ ziet u een overzicht van de afspraken die voor u gepland staan. Bij ‘Eerdere afspraken’ ziet u de afspraken die al plaats hebben gevonden.
De afspraken die u op het portaal ziet, is altijd de meest actuele informatie.
In het patiëntenportaal bij ‘Afspraken die gaan komen’ onder ‘Toekomstige afspraken’ vindt u alle afspraken die nog voor u gepland staan. Via de knop ‘Aanpassen’ is het mogelijk een controleafspraak te wijzigen als deze donkerpaars gekleurd is. U kunt maximaal drie maanden vooruit plannen en heeft hiervoor de tijd tot 14 dagen voor de controleafspraak. Wilt u de afspraak binnen 14 dagen wijzigen, of is de knop ‘Aanpassen’ niet actief, dan verzoeken wij u telefonisch contact op te nemen met het afsprakenbureau op de locatie waar u behandeld wordt.
U kunt uw bestralingsafspraken en de afspraken in voorbereiding op uw bestraling niet via het portaal verzetten. Ook vragen wij u om te bellen om een controleafspraak te verzetten als u:
- deelneemt aan een studie;
- een kno-behandeling ondergaat;
- of een controleafspraak op één van onze buitenpoli’s.
Bij uw eerste bestralingsafspraak ontvangt u een afsprakenlijst met uw bestralingsreeks op papier. Tot die tijd is het mogelijk dat uw bestralingsafspraken op het patiëntenportaal nog aangepast worden. Vindt er tijdens de reeks een afspraakwijziging plaats, dan ontvangt u een nieuw overzicht op papier.
Als wij een afspraak wijzigen, ontvangt u hiervan ter bevestiging een brief of mail met de nieuwe afspraak. Betreft het een gewijzigde bestralingsafspraak dan ontvangt u een nieuwe afsprakenlijst op papier.
Het is niet mogelijk een notificatie in te stellen vanuit het patiëntenportaal als het gaat om afspraken. Dit kan wel ingesteld worden voor een E-consult, vragenlijst of folder. Het is daarbij wel noodzakelijk dat u toestemming heeft gegeven om u notificaties te mogen mailen. Dit kunt u laten controleren door één van onze medewerkers.
Als u toestemming heeft gegeven dat wij u een sms mogen sturen, ontvangt u twee werkdagen voor uw controleafspraak een herinnering via een sms-bericht. Dit geldt sowieso voor controle afspraken die op onze behandellocaties plaats vinden en in sommige gevallen voor de controle afspraken op een buitenpoli.
LET OP: heeft u een buitenlands telefoonnummer, dan is het niet mogelijk om een SMS herinnering te ontvangen.
Om er zeker van te zijn dat uw afspraak ingepland staat, adviseren wij u telefonisch contact op te nemen met het afsprakenbureau op de locatie waar u behandeld wordt.
In het patiëntenportaal bij ‘Patiëntenfolders’ vindt u de folders die voor u klaargezet zijn. Door er op te klikken kunt u via uw scherm door de folder bladeren, ook is het mogelijk het bestand te downloaden. De folders blijven altijd beschikbaar, ook als u ze gelezen heeft. Ook op onze website bij Soorten kanker kunt u de folders per behandeling bekijken.
De eerste keer dat u bij ons komt, bieden wij u de mogelijkheid om alle informatiefolders ook op papier te ontvangen. U ontvangt deze in een ringband waarin u alle folders bij elkaar kunt bewaren.
Het kan zijn dat wij u vragen om een vragenlijst in te vullen voorafgaand aan een afspraak met een medewerker van Radiotherapiegroep. De informatie die u ons op deze manier geeft, gebruiken wij ter voorbereiding op uw afspraak.
U ontvangt een e-mail met een notificatie als er een (nieuwe) vragenlijst voor u klaarstaat. Een medewerker informeert u hier ook mondeling of via een brief over.
U ontvangt drie werkdagen voor uw afspraak een e-mail met een herinnering als u de vragenlijst nog niet heeft ingevuld of afgerond.
Meer vragen?
De informatie op deze pagina gaat over het patiëntenportaal. De meest gestelde vragen over uw behandeling bij Radiotherapiegroep vindt u hier. Stond uw vraag over het patiëntenportaal er niet bij? Neem dan contact op met de Helpdesk Mijn Radiotherapiegroep. Zij zijn op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur telefonisch bereikbaar op 088-7790555.