Mijn gegevens
In het patiëntenportaal bij ‘Mijn gegevens’, onderdeel ‘Contactgegevens’, vindt u de gegevens die bij ons bekend zijn, zoals uw gegevens over uw naam/adres/woonplaats, verzekering, huisarts en apotheek.
U kunt zelf uw e-mailadres en mobiele telefoonnummer wijzigen via Mijn Radiotherapiegroep. De overige gegevens kunnen alleen worden aangepast door een medewerker van Radiotherapiegroep. Als u uw e-mailadres of mobiele nummer aanpast, vraagt het systeem u een verificatie via een code uit te voeren om te bevestigen dat de juiste gegevens zijn ingevoerd.
Voordat u wordt uitgenodigd voor uw eerste afspraak bellen wij u. Dan vragen wij of u de correspondentie over uw afspraken liever digitaal of per post wilt ontvangen. Tijdens uw behandeltraject kunt u dit altijd aanpassen in het patiëntenportaal onder ‘Mijn gegevens’, onderdeel ‘Instellingen’, of via een medewerker van Radiotherapiegroep.
De eerste keer dat u op onze locatie komt, vraagt de medewerker van de polikliniek of wij uw mobiele nummer mogen gebruiken voor het sturen van een herinnering via sms. U ontvangt de herinnering twee werkdagen voor uw controleafspraak.
Van iedere verandering op het portaal ontvangt u een e-mailbericht met het verzoek om naar het portaal te gaan. Dit doen wij alleen als u heeft aangegeven dat wij uw e-mailadres hiervoor mogen gebruiken.
De eerste keer dat u bij ons komt, krijgt u de mogelijkheid om alle informatiefolders (ook) op papier te ontvangen. U ontvangt van ons een ringband waarin u alle folders kunt bewaren.
Meer vragen?
De informatie op deze pagina gaat over het patiëntenportaal. De meest gestelde vragen over uw behandeling bij Radiotherapiegroep vindt u hier.
Staat uw vraag er niet bij? Neem dan telefonisch contact op met de Helpdesk Mijn Radiotherapiegroep. Zij zijn op maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 16.30 uur bereikbaar op 088-779 05 55.