Uw ervaring
Radiotherapiegroep streeft ernaar om u zorg en behandeling van het allerhoogste niveau te bieden, met aandacht voor uw persoonlijke wensen en behoeften. We willen graag dat patiënten tevreden zijn over onze medische zorg- en dienstverlening. Daarom onderzoeken wij hoe patiënten onze zorg ervaren. Op die manier krijgen wij inzicht in de kwaliteit van onze zorg vanuit het perspectief van de patiënt. Dat biedt ons mogelijkheden om onze zorg te verbeteren.
-> Patiëntervaringsmeting
Wij onderzoeken de ervaringen van onze patiënten op een systematische manier met behulp van de Patiëntervaringsmeting (PEM)vragenlijsten.
– Complimenten
Als u tevreden bent over onze zorg- en dienstverlening, horen we dit graag. Op deze manier kunnen we dit verder uitbouwen. Uw complimenten worden gedeeld met de medewerkers die betrokken zijn bij uw zorg.
– Suggestie
Als u een suggestie heeft waarmee we onze zorg- en dienstverlening zouden kunnen verbeteren, vinden we het enorm waardevol als u deze aan ons kenbaar maakt.
– Klacht
Wij vinden het belangrijk om u de beste zorg of dienstverlening te geven. Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Dat horen we dan graag van u, zodat we samen het vertrouwen kunnen herstellen.
Hier leest u waar u terecht kunt met uw klacht en welke mogelijkheden er zijn om deze te behandelen.
Bespreek het eerst op de afdeling
Bent u ergens niet tevreden over? Bespreek dit dan bij voorkeur direct met de betreffende zorgverlener of de leidinggevende van de afdeling waar u onder behandeling bent. Zo kunnen we samen bekijken wat er nodig is om uw onvrede weg te nemen en het vertrouwen weer te herstellen.
Indienen van de klacht
U kunt uw klacht indienen via onderstaand feedbackformulier.
U kunt ook mailen naar klachtenfunctionaris@radiotherapiegroep.nl of telefonisch contact opnemen: via telefoonnummer 088-7790526.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris neemt een onafhankelijke en onpartijdige positie in. Deze luistert naar u en gaat onderzoeken op welke manier uw klacht het beste kan worden behandeld. De klachtenfunctionaris heeft geheimhoudingsplicht en behandelt uw klacht vertrouwelijk. Het klachtendossier is ook geen onderdeel van uw medisch dossier.
Als de behandeling van uw klacht niet naar tevredenheid kan worden afgerond, kunt u zich wenden tot de Geschillencommissie Zorg. Ook over deze stap kan de klachtenfunctionaris u nadere informatie geven. Klachten en meldingen worden verzameld om zo een beter zicht te krijgen op de dagelijkse behandeling van Radiotherapiegroep. Daardoor kunnen we beter te inspelen op de behoefte en beleving van de patiënten.
-> Compliment, suggestie of klacht
Het kenbaar maken van uw ervaringen en ideeën helpt ons onze zorg- en dienstverlening te verbeteren.
Via onderstaand formulier ontvangen wij graag uw compliment, suggestie of klacht. U ontvangt van ons een reactie.
Wij verzoeken u dit formulier niet te gebruiken voor medisch inhoudelijke opmerkingen of vragen. Met het sturen van een E-consult via ons patiëntenportaal komt u met uw behandelaar in contact.